Izložba Alekse Vidakovića od sutra na Kastelu: Prikaz svijeta i odnosa u apstrakciji

M. M.

BANjALUKA - Izložba “Varirane repeticije” akademskog slikara Alekse Vidakovića biće otvorena sutra u Kamenoj kući na tvrđavi Kastel.

- Svaka slika je konceptualno osmišljena i izvedena kroz proces slikarskog rada i određene postupke i metode slikanja - svođenjem slikarske forme do znaka. Konstruktivnim linijama slikarski istražujem i bavim se slikarskom formom u polju geometrijske apstrakcije, kroz koju nastojim da dočaram “međuljudske” odnose i specifične relacije - naveo je Aleksa Vidaković.

Prema riječima Marine Vojvodić, dosadašnji Vidakovićevi radovi zasnovani su na likovnoj problematici poetike vizuelnog u slikarstvu postgeometrijske apstrakcije.

- Dela ovog mladog umetnika nadahnuta su idejom vizuelnog predstavljanja “živog u neživom” i upućuju nas na sasvim suveren poetski svet i na jedan osoben slikarski izraz kroz koji autor iznosi svojevrsni “iskaz” o svetu u kome živi. U ovim slikama odražava se težnja ka suptilnom i skladnom odnosu i specifičnom problemski razvijenom teorijom kojom se ispred (kroz) i izvan dela integrišu brojna sagledavanja refleksije i autorefleksije sopstvenog rada koje ova brojna interesovanja (grafika, slika, dizajn, novi mediji) Vidaković uspešno integriše u veoma čisto i svedeno slikarsko rešenje - navela je ona i dodala da izložbom novog ciklusa, on na jedan način problematizuje estetske domete i granice savremene umjetničke prakse i trenutne stvarnosti.

Zbog trenutne epidemiološke situacije broj mjesta u publici je ograničen, a nošenje maske i dezinfekcija ruku na ulazu su obavezni.

Izložba će biti otvorena u 19 časova.