Изложба Алексе Видаковића од сутра на Кастелу: Приказ свијета и односа у апстракцији

М. М.

БАЊАЛУКА - Изложба “Вариране репетиције” академског сликара Алексе Видаковића биће отворена сутра у Каменој кући на тврђави Кастел.

- Свака слика је концептуално осмишљена и изведена кроз процес сликарског рада и одређене поступке и методе сликања - свођењем сликарске форме до знака. Конструктивним линијама сликарски истражујем и бавим се сликарском формом у пољу геометријске апстракције, кроз коју настојим да дочарам “међуљудске” односе и специфичне релације - навео је Алекса Видаковић.

Према ријечима Марине Војводић, досадашњи Видаковићеви радови засновани су на ликовној проблематици поетике визуелног у сликарству постгеометријске апстракције.

- Дела овог младог уметника надахнута су идејом визуелног представљања “живог у неживом” и упућују нас на сасвим суверен поетски свет и на један особен сликарски израз кроз који аутор износи својеврсни “исказ” о свету у коме живи. У овим сликама одражава се тежња ка суптилном и складном односу и специфичном проблемски развијеном теоријом којом се испред (кроз) и изван дела интегришу бројна сагледавања рефлексије и ауторефлексије сопственог рада које ова бројна интересовања (графика, слика, дизајн, нови медији) Видаковић успешно интегрише у веома чисто и сведено сликарско решење - навела је она и додала да изложбом новог циклуса, он на један начин проблематизује естетске домете и границе савремене умјетничке праксе и тренутне стварности.

Због тренутне епидемиолошке ситуације број мјеста у публици је ограничен, а ношење маске и дезинфекција руку на улазу су обавезни.

Изложба ће бити отворена у 19 часова.