Курир клеветао Бебу Поповића

Курир клеветао Бебу Поповића 16.12.2009 19:00 | Глас Српске

БЕОГРAД - Лист "Курир" и некадашњи главни уредник тог листа Ђуро Библија, изгубили су судски процес против Владимира - Бебе Поповића.

Како је саопштено из канцеларије која је заступала Владимира Поповића, бившег шефа Бироа за комуникације у влади Зорана Ђинђића, Ђуро Билбија на суду је тврдио да никада није био уредник "Курира". И поред тога, суд је новчано казнио лист "Курир" и Ђуру Билбију и забранио им да убудуће повређују права личности Владимира Поповића.

Билбија, некадашњи главни и одговорни уредник листа "Курир" и издавач овог листа, предузеће "Курир НЕТ", дужни су да тужиоцу Владимиру Поповићу исплате на име нематеријалне штете износ од 300.000 динара (преко шест хиљада марака) укључујући затезну камату, саопштено је.

- Такође, Први општински суд је под претњом плаћања новчане казне, забранио туженима, Ђури Билбији и листу "Курир" да убудуће повређују права личности Владимира Поповића - саопштава Поповићев адвокат Aнте Бошковић.

- Владимир Поповић је тужио Ђуру Билбију и предузеће 'Курир НЕТ' јер су 31. марта 2008, током предизборне кампање за републичке изборе, у листу 'Курир' објавили текст под насловом 'Логистичка подршка', у којем се у препознатљивом стилу овог листа, износе најтеже клевете на рачун Поповића, уз монструозне лажи да је он наредио некакву сјечу дрвећа у дворишту Владе Србије, непосредно пред убиство премијера Ђинђића, како би снајпериста лакше могао да изврши атентат - стоји у саопштењу.



© Глас Српске 2012 ISSN 2303-7385 | Импресум | Маркетинг | Контакт | Латиница | Ћирилица