“Kosmos” put u nepoznatu i moguću budućnost

Agencije
“Kosmos” put u nepoznatu i moguću budućnost

Treće izdanje legendarne televizijske serije “Kosmos” premijerno je prikazano prije nekoliko dana, a ovo putovanje u nepoznate dijelove svemira sa astrofizičarem Nilom de Grasom Tajsonom i ovaj put vodi do dalekih svjetova i moguće budućnosti.

Početak priče o “Kosmosu” vezan je za Karla Segana, koji je 1980. godine objavio istoimenu knjigu, te bio voditelj prvog serijala koji je objavljen iste godine.

Veza koja je počela tom knjigom i danas je neprekinuta. Segan je preminuo 1996. godine, ali njegov glas je bio prisutan u drugom serijalu “Kosmos: Prostorno-vremenska odiseja”, koji je objavljen 2014. godine. Voditelj serijala bio je Nil de Gras Tajson.

Novi “Kosmos” i esencija Segana vraćaju se i u treći serijal “Kosmos: Mogući svjetovi”. Mnogo toga je promijenjeno od početnog serijala, što se naučne strane tiče, ali i društva, ali i ta esencija koja je Seganovu knjigu i originalni serijal činila onim što jeste je ostala.

- Zvuči kao kliše, ali ovo je najbolji od tri serijala. Znam da ne bi trebalo to da govorim o trenutnom projektu, ali stvarno smatram da je najbolji. Ja sam bolji, pisanje je bolje, dizajn seta je bolji, a i vizuelni efekti su bolji. Muzika je, takođe, mnogo bolja. Svi su uradili najbolje od sebe. Ljudi koji su radili na ovom projektu su ljudi koji inače rade na visokobudžetnim filmovima. Došli su da rade na ovom projektu zato što je dio nasljedstva i zato što ima misiju u svojoj pozadini - rekao je Nil de Gras Tajson i dodao da je bilo zadovoljstvo stvarati s tim ljudima i sarađivati sa osobama koje imaju toliko talenta i iskustva.

Serija je sačinjena iz 13 epizoda, a ekipa uključuje i Seta Mekfarlana, Patrika Stjuarta, Viga Mortensena i Džud Hirš.