Skandalozan prilog na italijanskom ''TV Rai'' pokrenuo buru negodovanja

Tanjug
Skandalozan prilog na italijanskom ''TV Rai'' pokrenuo buru negodovanja

RIM- Popodnevna emisija na drugom kanalu italijanskog javnog servisa televizije Rai, "Deto fato", skinuta je s programa i do daljeg se neće emitovati nakon skandala sa uputstvom ženama kako da obave seksi kupovinu.

Bura negodovanja na društvenim mrežama prenijela se na stranice dnevnih novina, a zatim i u parlament.

Uputstvo za "seksi" kupovinu u programu je izvela plesačica na način da su se ogorčeni građani pitali "Da li je ovo uputstvo za porno film?", "Biti seksi, za koga?" i "Da li smo u ludnici ili na TV-u?".

Komisija parlamenta za kontrolu javnog servisa RAI već je uputila pismo direktorima televizije u kojem se oštro osuđuje nedopustiv prilog "pun stereotipa o tome kako žena treba da bude seksi i kada radi uobičajene dnevne poslove", a razmatra se i mogućnost, piše list "Il Fato kotidijano" da generalni direktor Rai Fabrisio Salini bude pozvan da odgovara u parlamentu.

U međuvremenu, direktor drugog programa Rai Ludoviko Di Meo se javno izvinio za neprimjereni prilog na programu javne televizije.

Demokratska stranka, koja čini dio koalicione vlade, zatražila je smjenu direktora televizije Rai.

 

© AD "Glas Srpske" Banja Luka, 2018., ISSN 2303-7385, Sva prava pridržana