Скандалозан прилог на италијанском ''ТВ Раи'' покренуо буру негодовања

Танјуг
Скандалозан прилог на италијанском ''ТВ Раи'' покренуо буру негодовања

РИМ- Поподневна емисија на другом каналу италијанског јавног сервиса телевизије Раи, "Дето фато", скинута је с програма и до даљег се неће емитовати након скандала са упутством женама како да обаве секси куповину.

Бура негодовања на друштвеним мрежама пренијела се на странице дневних новина, а затим и у парламент.

Упутство за "секси" куповину у програму је извела плесачица на начин да су се огорчени грађани питали "Да ли је ово упутство за порно филм?", "Бити секси, за кога?" и "Да ли смо у лудници или на ТВ-у?".

Комисија парламента за контролу јавног сервиса РАИ већ је упутила писмо директорима телевизије у којем се оштро осуђује недопустив прилог "пун стереотипа о томе како жена треба да буде секси и када ради уобичајене дневне послове", а разматра се и могућност, пише лист "Ил Фато котидијано" да генерални директор Раи Фабрисио Салини буде позван да одговара у парламенту.

У међувремену, директор другог програма Раи Лудовико Ди Мео се јавно извинио за непримјерени прилог на програму јавне телевизије.

Демократска странка, која чини дио коалиционе владе, затражила је смјену директора телевизије Раи.

 

© АД "Глас Српске" Бања Лука, 2018., ISSN 2303-7385, Сва права придржана