NASA открила живот на Марсу VIDEO

Агенције
NASA открила живот на Марсу VIDEO

ВAШИНГТОН - Aмеричка свемирска агенција NASA наводно је открила живот на Марсу још седамдесетих, тврди међународни тим математичара и научника.

Неурофармаколог и биолог Џозеф Милер у своје је налазе толико сигуран да тврди како уопште није потребно слати људске експедиције на Марс, објавио је Discovery News.

- На основу свега што смо досад утврдили, могу са 99-одстотном сигурношћу рећи да тамо има живота. Коначни би доказ био видео-снимак бактерије са Марса. Требало би послати микроскоп да виде како се бактерија креће - рекао је Милер.

Научници су поново прошли кроз 36 година старе податке о мисији чији је циљ био откривање живота на "црвеној планети". Двије сонде Викинг су 1976. године прикупиле и обрадила податке, а научници су се тада сагласили да је откривена искључиво геолошка, али не и биолошка активност.

Нови приступ резултирао је и другачијим резултатима, а идеја је била да се резултати проуче с чисто нумеричке стране. Откривена је корелација између комплексности резултата старог експеримента и земаљских биолошких података. Тврде да је тако висок степен реда више карактеристичан за биолошке него за чисто физичке процесе.

Критичари ове методе тврде да још није доказана ефикасност разликовања биолошких и небиолошких процеса на Земљи па је прерано доносити закључке.