NASA objavila slike i snimke pomračenja Sunca

Agencije
NASA objavila slike i snimke pomračenja Sunca

​Dok su milioni ljudi širom Sjeverne Amerike navalili popuniti svaki hotel, motel i AirBnB duž tankog pojasa zemlje koji se proteže od Meksika do istočne obale Kanade, tek nekolicina ljudi imala je privilegiju gledati potpuno pomračenje Sunca 8. aprila iz vjerovatno najboljeg mjesta s kojeg možete gledati pomračenje, Međunarodne svemirske stanice.

Video snimci i prizori podijeljeni od strane astronauta na visini od otprilike 400 kilometara iznad naših glava pružaju jedinstveni pogled na ovaj događaj, pogled koji nije imao nikakve biti opstruisan dosadnim oblacima.

Za one na zemlji, tama uzrokovana Mjesecom ispred Sunca trajala je kratko i nije bila ni blizu veličanstvena kao ona u svemiru.

Gledajući odozgo, oni koji su bili na orbitirajućoj svemirskoj stanici mogli su se malo više opustiti i cijeniti puni veličanstveni potez Mjesečeve sjenke preko površine planete.

Iako je ISS možda izbjegao rizičnu vožnju dole, njegova pozicija u prvom redu nije bila slučajna. NASA se pripremala za taj trenutak mjesecima, postupno podešavajući putanju stanice kako bi je stavila tamo gdje je akcija 8. aprila.

Želite li još bolji pogled? Nacionalna uprava za okeane i atmosferu sastavila je animaciju cijelog događaja koja se sastoji od slika snimljenih jednim od njihovih geostacionarnih meteoroloških satelita. Za one u kontinentalnim Sjedinjenim Državama, neće biti sličnog spektakla još 20 godina. Ali bilo ko, ko se zatekne u Grenlandu, Islandu, Španiji, Rusiji ili Portugalu 2026. godine, imaće priliku vidjeti totalno pomračenje.