U Indiji pronađeno jaje dinosaurusa koje nikako ne liči na - jaje dinosaurusa

Rts
Foto: Twitter

Region Dar u Madža Pradešu poznat je po otkriću fosila dinosaurusa. Tim istraživača je sada pronašao jedinstvena jaja dinosaurusa.

Tim istraživača sa Univerziteta u Delhiju otkrio je 10 jaja među kojima je i jedinstveno jaje koje ukazuje da su se vrste u Indiji razmnožavale poput ptica.

Jaja su otkrivena u Nacionalnom parku fosila dinosaurusa i pripadaju vrsti titanosaurusa, grupi sauropodnih dinosaurusa.

Utvrđeno je da se jaja nalaze jedno u drugom (jaje sa više ljuski).

Nalazi otkrića objavljeni su u časopisu Sajns Riport.

„Otkriće ovakvog jajeta iz gnijezda dinosaurusa titanosaurusa sugeriše da je njihova morfologija jajovoda bila slična onoj kod ptica, otvarajući mogućnost za sekvencijalno polaganje jaja u ovoj grupi sauropodnih dinosaurusa", ​​navode istraživači u svom naučnom radu.

Region Dar je objavio vijesti 2007. godine kada su otkriveni prvi dokazi o vrstama titanosaurusa koji su naseljavali ovu oblast. Od tada na ovom području traju konzervatorski radovi.

Tim naučnika pronašao je 52 gnezda sauropoda titanosaurusa u blizini nacionalnog parka tokom iskopavanja.

Paleontolozi su rekli da je ponašanje dinosaurusa koje liči na ono kod ptica uočeno u fosilnim zapisima dinosaurusa u vidu izgradnje gnijezda i dokaza o roditeljskoj brizi, posebno kod izvedenih teropoda, dok su drugi dinosaurusi, kao što su hadrosaurusi i sauropodi, provodili svoje vrijeme gradeći zajednička gnijezda.

Jaja su pronađena u pješčanom krečnjaku, a u međuvremenu, tokom višestrukih terenskih radova koje su sproveli naučnici u oblastima Bag-Kukši u okrugu Dar , identifikovano je 108 gnijezda titanosaurusa, koji su uključivali netaknuta, izolovana jaja i nekoliko fragmenata ljuske jajeta.