NASA otkrila kako će izgledati život astronauta na Marsu

Kliks
Foto: AFP

Čovječanstvo je vjerovatno decenijama daleko od slanja ljudi na površinu Marsa, ali američka svemirska agencija NASA je objavila nacrt nove radionice visokog nivoa koja pokazuje kako bi izgledala tridesetodnevna misija na Crvenoj planeti.

Od primarnog značaja za jednomjesečni ostanak na Marsu je letjelica koja će transportovati astronaute sa Zemlje, a koja može služiti i kao stanište tokom boravka na Crvenoj planeti. To bi značilo da je potrebna hibridna raketa koja predstavlja spoj hemijskog i električnog pogona.

NASA-ina šema za slanje ljudi na Mars bi podrazumijevala dvije osobe u orbiti, dok bi se dva astronauta spustila na površinu u landeru teškom 25 tona.
Nacrt visokog nivoa sadrži 50 ključnih tačaka koje su dio četiri šire kategorije ljudskog istraživanja, a podrazumijevaju infrastrukturu na Mjesecu i Marsku, operacije i nauku.
"Povratne informacije koje dobijemo o našim ciljevima koje smo odredili daće nam informacije potrebne za naše planova na Mjesecu i Marsu za narednih 20 godina. Tražimo pomoć u definisanju tih ciljeva i želimo biti transparentni što je više moguće. Takvim pristupom ćemo pronaći 'rupe' u našoj arhitekturi, kao i područja u kojima se naši ciljevi slažu sa ciljevima industrije i međunarodnih partnera za buduće saradnje", izjavila je Pam Melroi iz NASA-e.
NASA-in direktor za svemirsku arhitekturu Kurt Vogel je rekao da bi dva člana posade mogla preživjeti u roveru koji bi služio kao istraživačko vozilo, ali i kao stanište. Na taj način bi se mogli ispunjavati naučni ciljevi.

NASA otkrila kako će izgledati život astronauta na Marsu