Film Dragana Bjelogrlića premijerno prikazan u Sinepleksu “Palas”: “Toma” rasplakao i Banjalučane

Milanka Mitrić

BANjALUKA - Film “Toma”, rađen po scenariju Nikole Kolje Pejakovića, a u režiji Dragana Bjelogrlića, večeras je premijerno prikazan u Banjaluci, u Sinepleksu “Palas”, uz prisustvo dijela autorske i glumačke ekipe. Ovo ostvarenje o životu Tome Zdravkovića, kojeg je glumio Milan Marić, vidno je dirnulo publiku prisutnu na premijeri, i izmamilo emocije pogođene muzikom, ali i njegovom tužnom sudbinom i povratkom u neka drugačija vremena.

Nakon premijere, publici su se poklonili Dragan Bjelogrlić, Nikola Pejaković, Tamara Dragičević, Paulina Manov, Đorđe Stojković, Sanja Marković i Aco Pejović.

Režiser Dragan Bjelogrlić rekao je da, iako je publika u različitim gradovima reagovala dobro, uz pozitivne komentare, rano govoriti o uspjehu filma isključivo u superlativu.

- Ovo je nešto što ne mogu da uporedim ni sa čim, tako da je još rano da izvodim nekakav zaključak, ali zaista su snažne reakcije koje stižu od ljudi koji su gledali film. To je ono što bih rekao za sada, jer sve drugo bi bilo patetično i preuranjeno - kazao je Bjelogrlić, te dodao da je sve oko filma burno i uskomešano, te da su sve te reakcije na film ono zbog čega se on trudi da radi svoj posao.

Scenarista Nikola Kolja Pejaković, kazao je da je film “Toma” nastajao od ideje da prikaže njega, njegov život i sve što ga je mučilo.

- U tome su mi mnogo pomogli njegova supruga, pokojni Tozovac i još neki ljudi. Pomogli su mi da nađem tačku iz koje ću da posmatram njegov život - rekao je Nikola Pejaković.

On je dodao da sve ovo što se dešava oko filma jeste jedna vrsta fenomena.

- Na to čovjek ne može da utiče niti da to promijeni. Činjenica da su i na prvoj premijeri ljudi plakali, i iz publike izvučena emocija jeste pobjeda. Da li je film ovakav ili onakav, šta kritičari mogu ili ne mogu da kažu, to je drugi par opanaka. Publika je reagovala sa jednom jakom emocijom, a to je za ovakav film najvažnije - kazao je Pejaković.

Film “Toma” od sutra će biti na redovnom repertoaru Sinepleksa “Palas”.