Kritičari složni: Ovo je najgori film u 2017. godini VIDEO

Agencije

Ako ste mislili da Vil Smit nije mogao da prođe gore nakon "Odreda otpisanih" (Suicide Squad), očigledno ste pogrešili.

Njegovu novu futurističku dramu "Brajt" (Bright), koju je snimio za Netfliks, kritika je vrlo loše primila.

Na skali poznate stranice za filmske recenzije "Roten tomejtos", "Brajt" ima samo 32 odsto, što je prilično loš rezultat.

"Postoji dosadno, postoji loše, a postoji i 'Brajt' - film koji je toliko užasan da će republikanci pokušati da ga pretvore u zakon ovog Božića. Od režisdera 'Odreda otpisanih' i scenariste 'Viktora Frankenštajna' dolazi nova doza pakla koja predstavlja njihovo novo dno. Dosadno i isprazno mučenje koje ostavlja utisak da je napravljeno samo da opravda pređašnje promašaje. Jedina stvar predvidljivija od priče o policajcima jeste ideja da će za kraj godine ostaviti ono najgore. Ekipa iza 'Imodži filma' bar je priznala da je napravila s****. Bar su se potrudili da to malo ukrase", napisao je Dejvid Erlih s Indivajera.

"Čestitamo, Netflikse! U stanju ste da napravite jednako groteskan, smrtno dosadan i beznadežno zbunjujuć akcioni film kao i stereotipna holivudska industrija. Ako ništa drugo, 'Brajt' je ogroman dar Netfliksa velikim studijima za Božić/Hanuku jer pokazuje da taj gigant striminga ne uspijeva da replicira takozvane blokbastere", piše u kritici magazina Forbs.

Režiser Dejvid Ajer odlučio je da uzvrati kritičarima.

"Ove kritike idu na moj frižider. Najveći komplimenti su snažne reakcije, a ovo je j***no epska kritika. To je zabavan film. Zaista umijete s riječima, gospodine Erlih. Voleo bih da pročitam neki vaš scenario", napisao je.