Modna kritika kao rođendanska čestitka za Hali

Agencije

Slavna glumica i dobitnica "Oskara" Hali Beri, koja je juče proslavila 51. rođendan, uz brojne čestitke dobila je i jednu modnu kritiku.

Ona je nedavno promovisala svoju novu frizuru, a svi su se složili da joj odlično pristaje i da u šestoj deceniji blista. Međutim, žurka u Los Anđelesu otkrila je da ni oskarovka nije savršena. Hali je bila na zabavi "In stajl" magazina, a kada je krenula kući sačekali su je paparaci. Osim što je fotografisana u opuštenom boho stilu, zamjerili su joj što je krenula sa flašicom alkoholnog pića, kao i što nije "sakrila" nesavršena stopala.

Ipak, njeni obožavaoci komentarišu je ova glumica sjajno izgleda, pa ne mora svaki detalj na njoj da bude bez mane. "Na kraju, ona je samo obična žena odlična u onome čime se bavi", glasio je jedan od komentara. Međutim, stilisti su odlučili da je podsjete da u svakom trenutku mora da bude diva.

Hali nije baš uvijek imala savršen život. Rasla je uz oca alkoholičara. Kada je imala četiri godine, otac ih je napustio pa su majka, ona i sestra morale da se presele te su nastavile život u predgrađu.

Još u ranom djetinjstvu joj je dijagnistikovan dijabetes pa se sve vrijeme bori s tim. Ni to je nije spriječilo da se izbori za sebe pa je ona bila prva Afroamerikanka koja se našla na takmičenju za mis svijeta i zauzela šesto mjesto. Karijeru glumice započela je osamdesetih godina. Onda su uslijedile mnoge filmske uloge, a 2002. i "Oskar" za rolu u filmu "Bal monstruma". Zbog nesrećnog braka sa Dejvidom Džastisom, kako je i sama rekla svojevremeno, pokušala je da izvrši samoubistvo, ali se osvijestila i priznala da je to jedna od velikih pogrešnih odluka.