Шта су научници пронашли на Марсу?

Агенције
Шта су научници пронашли на Марсу?

Насини научници примјетили су групу необичних објеката на Црвеној планети, које је фотографисао ровер Кјуриозити.

Камене фигуре налик штапићима дугачке су око пола центиметра, а научници претпостављају да су у питању кристали, или минерали који су испунили простор на којем су се кристали разложили.

Насини истраживачи истакли су да још раде на проналажењу одговора, који бисмо могли да сазнамо у скорије вријеме.

НАСА је недавно открила и да се количина метана на Марсу мијења у зависности од годишњег доба, што је покренуло бројне дебате о биолошком и небиолошком поријеклу овог гаса.

Ново откриће Америчка свемирска агенција представила је у децембру 2017, на састанку Америчке геофизичке уније (АГУ) у Њу Орлеансу у Луизијани.

Испоставило се да количина метана на сјеверној хемисфери Марса достиже врхунац крајем лета, преноси Sciencemag.org.

"Оно што је толико шокантно јесте то што је у питању врло велика варијација. Покушавамо да откријемо шта би могло да ствара тако драстичне промjене", изјавио је Крис Вебстер из Насине Лабораторије за млазну пропулзију у Калифорнији.