NASA otkrila život na Marsu VIDEO

Agencije
NASA otkrila život na Marsu VIDEO

VAŠINGTON - Američka svemirska agencija NASA navodno je otkrila život na Marsu još sedamdesetih, tvrdi međunarodni tim matematičara i naučnika.

Neurofarmakolog i biolog Džozef Miler u svoje je nalaze toliko siguran da tvrdi kako uopšte nije potrebno slati ljudske ekspedicije na Mars, objavio je Discovery News.

- Na osnovu svega što smo dosad utvrdili, mogu sa 99-odstotnom sigurnošću reći da tamo ima života. Konačni bi dokaz bio video-snimak bakterije sa Marsa. Trebalo bi poslati mikroskop da vide kako se bakterija kreće - rekao je Miler.

Naučnici su ponovo prošli kroz 36 godina stare podatke o misiji čiji je cilj bio otkrivanje života na "crvenoj planeti". Dvije sonde Viking su 1976. godine prikupile i obradila podatke, a naučnici su se tada saglasili da je otkrivena isključivo geološka, ali ne i biološka aktivnost.

Novi pristup rezultirao je i drugačijim rezultatima, a ideja je bila da se rezultati prouče s čisto numeričke strane. Otkrivena je korelacija između kompleksnosti rezultata starog eksperimenta i zemaljskih bioloških podataka. Tvrde da je tako visok stepen reda više karakterističan za biološke nego za čisto fizičke procese.

Kritičari ove metode tvrde da još nije dokazana efikasnost razlikovanja bioloških i nebioloških procesa na Zemlji pa je prerano donositi zaključke.