ДНК тестирањем открио да носи ген прве жене Еве!

dnevnik.hr
ДНК тестирањем открио да носи ген прве жене Еве!

ДНК тестирањем откривено да Британац Иан Кинаирд носи ген прве жене Еве. Иан посједује митохондријски ДНК стар 30.000 година и од првобитног гена Еве разликује се само у двије генетске мутације, док код осталих људи постоји мутација укупно 200 гена.

Иан Кинаирд, ДНК тестирањем открио је да његово породично стабло креће од прве жене која је живјела прије 190.000 година. Он посједује ген L1B1 који потиче из древне Афричке лозе која никада прије није била пронађена у западној Европи.

Истраживачки тим, који је проводио тестирање изјавио је да је Иан прави 'унук црне Еве'. Историчар Алистар Мофат заједно с генетичаром Џејмском Вилсоном учествовао је у провођењу овог истраживања.

Г. Мофат је изјавио да је ово запањујући резултат који свједочи како је Иан могао бити у Еденском врту: 'То је још један доказ да англо-саксонски протестанти потичу од црне Еве, мајке свих нас. Оваква повезаност досад се проналазила на подручју Сенегала, али никада није у сјеверозападној Европи.'

Иан поседује митохондријски ДНК које се преноси мајчином страном, стар је 30.000 година и од првобитног гена Еве разликује се само у двије генетске мутације. Што представља велику разлику с обзиром на друге људе, јер се код њих уочила мутација укупно 200 гена.