Film Milorada Milinkovića premijerno prikazan u Banjaluci

Svjetlana Đuričić

Banjaluka - Film "Patuljci sa naslovnih strana" reditelja Milorada Milinkovića stigao je u banjalučki Sinepleks "Palas", a ovu komediju u prvim danima prikazivanja pogledalo je nekoliko stotina gledalaca.

Premijera je održana u četvrtak uveče, a iz Sinepleksa "Palas" kazali su da su zadovoljni odzivom domaće publike.

- Banjaluka ima brojnu publiku za domaće filmove, pa ne iznenađuje oduševljenje posjetilaca filmom "Patuljci sa naslovnih strana". Ime Milorada Milinkovića je preporuka za sebe i publika vjeruje u njegov rad. Film ne slavi rijaliti, naprotiv, govori nam kakvo bismo društvo mogli postati. Iako film zasmijava, brojni su komentari posjetilaca bili "Ozbiljna je ova komedija" - rekli su iz Sinepleksa "Palas".

Neki od ljubitelja sedme umjetnosti kazali su da su nakon projekcije imali čak i osjećaj zabrinutosti, jer film pokazuje na duhovit način našu stvarnost, osvrćući se na zaluđenost brojnim rijaliti programima.

Glavni lik Nikola, koga tumači Gordan Kičić, vodeća je zvijezda rijaliti programa "Tri minuta slave", koji vrijeđa takmičare, zbog čega je cijenjen i odlično plaćen. Nikoline zlobne i otrovne riječi magnetski privlače gledalište i dižu rejting. Osim toga, on smišlja i razne druge rijaliti formate, kao i razne skrivene kamere. Njegov život je zapravo rijaliti program. Nikolin najbolji drug Zoran (Boris Milivojević) je vlasnik medijske kuće koja se bavi proizvodnjom rijaliti formata, a supruga njegovog prijatelja Mira (Tamara Krcunović) je njegova najveća ljubav iz mladosti, što, naravno, niko osim njih dvoje ne zna.

Nikolin život počinje da se mijenja u trenutku kada smišlja način kako da od mlade djevojke koju gura njena ambiciozna majka, napravi regionalnu zvijezdu. Kada se uvjeri da su neke okolnosti ipak stvarne, prinuđen je da spasava sopstvenu kožu na način na koji jedino i zna - pomoću rijalitija.

Turneja

"Film "Patuljci sa naslovnih strana" naći će put i do publike u Austriji i Njemačkoj. Premijerna projekcija u Beču, održaće se 2. februara u bioskopu "UCI Kinovelt Milenijum siti", a svečanoj premijeri prisustvovaće članovi filmske ekipe. Dva dana kasnije, komedija će se naći na repertoaru bioskopa "Sinepleks" u čak četiri grada, Gracu, Salcburgu, Lincu i Inzbruku. Prve projekcije u Njemačkoj zakazane su za 4. februar u bioskopima "UCI Kinovelt" u Diseldorfu, Hamburgu i Bohumu. Film se prikazuje u originalnoj verziji, na srpskom jeziku, sa njemačkim titlom.